понеделник, 11 януари 2016 г.

Мицеларна вода за смесена и чувствителна кожа - Balea

Здравейте!
При последното ми посещение в DM, се сдобих с нов продукт от техния асортимент(не знам дали е нов, но не съм го виждала преди), а именно мицеларната им вода за смесена кожа.


Опаковката наподобява тази на Garnier. Количеството също е 400мл.Продуктът е без аромат. Цената е 6,99лв.

Това е съставът(за тези които се интересуват):




Ползвам я от няколко дни и мога да кажа, че съм със смесени чувства - добре почиства, струва ми се икономична, цената е нормална за това количество. Има и един минус обаче - има леко лепнещо усещане след употреба....Не е голям проблем, но не е много приятно и точно поради тази причина не знам дали ще купя продукта отново.Има го и за суха кожа.
Това е моето мнение. Надявам се да съм Ви била поне малко полезна!



4 коментара:

  1. Явно е нов продукт, защото до скоро не го бях срещала из магазините им. Благодаря ти за ревюто, аз май ще я пропусна:) А ще има ли пост с нови придобивки покрай РД? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Поста с нови придобивки ще е към края на месеца, защото планирам още покупки. Искам да направя обща публикация с всички купени продукти. Имам и идея за две ревюта - на околоочен крем и на една спирала :) Ти какво подготвяш?

      Изтриване
    2. Хах караш ме си поставям срокове, а? :)Имам едни ФДТ, който чака ревю, измиващ гел и още много други :)

      Изтриване
    3. Просто обичам да чета твои постове :) Най-вече тези с празни опаковки, но май няма да пускаш скоро такъв...

      Изтриване