неделя, 6 септември 2015 г.

Мицеларна вода за комбинирана кожа - Garnier

Здравейте!

След като толкова много се изписа за розовата мицеларна вода на Garnier и то само хубави неща(не съм прочела нито едно негативно мнение), реших да споделя впечатленията си от зелената мицеларна вода...
Ето я и нея:



Опаковката е абсолютно същата, каквато е и на розовата. Количеството е също 400мл.
Тази е за комбинирана до мазна кожа. Ето и какво пише на етикета:


Преди тази използвах розовата, от която бях много доволна. Тази използвам като последна грижа за кожата(първо почиствам лицето с гел или пяна, понякога след това минавам с тоалетно мляко или направо само с мицеларната вода). Почистващите свойства на зелената мицеларна вода по нищо не отстъпва на розовата, единствената разлика е в лекото изсушаване на кожата(нормално, все пак е за комбинирана и мазна кожа, каквато е моята). За мен не е особен проблем, защото изсушаването е минимално и след това нанасям крем за лице. Не дразни очите. Имам още малко от нея, а я купих юли месец, т.е. ползвам я около 2 месеца и половина, но го отдавам на спиралата, която ползвам в момента (Borjois - Volume Glamour Max), която изисква малко повече време за почистване....Иначе розовата ми стигна за около 3-3,5 месеца...


Сега ще ви покажа и състава:




За мен е идеален продукт - достатъчно икономичен, качествен, не ми е създал никакви неприятни последици. Бих го купила отново някой ден. В момента си купих от розовата, която този месец е намалена в Lilly(по спомен цената е около 6,15лв).
Щеше ми се да е с аромат, но... Ще го преживея!
Доволна съм и ще продължавам да купувам и двете разновидности!
Вие какво мислите?

2 коментара:

  1. Въпреки, че си приличат, коя от двете води би препоръчала? :)

    ОтговорИзтриване
  2. Розовата :) Така или иначе момичетата, които са с комбинирана и/или мазна кожа, ползват други продукти, регулиращи себума, мицеларната вода, според мен, не е от кой-знае какво значение. А и не е много добре всички продукти да са "пресушаващи", защото стимулират отделянето на още повече себум (така съм чела, не мога да го твърдя). Която и от двете да вземете, няма да сбъркате - почистват еднакво добре грима и замърсяванията!

    ОтговорИзтриване