събота, 25 април 2015 г.

Ексфолиращ гел за лице - Eucerin Dermo Purifyer

Здравейте!

Днес ще ви представя един ексфолиращ гел на Юсерин.


Води се за мазна и предразположена към акне кожа. Моята е комбинирана като от време на време ми излиза по някоя пъпка.
Като действие мога да кажа, че добре се отразява на кожата ми - добро почистване, антибактериален е. Пише, че намалява черните точки, но това не съм забелязала до момента.




Използва се 2-3 пъти седмично(по описание), но според мен, може и по-често, тъй като частичките не са груби, ексфолиирането е минимално. Единственият проблем, който може да има при ежедневно използване е изсушаване на кожата. Аз не го ползвам ежедневно, а 3 пъти седмично. Има лек аромат, който не мога да определя обаче...
За състава не мога да коментирам, защото не са ми известни всички съставки.

Като цяло мнението ми за него е добро. Не знам дали бих го купила отново, защото искам да опитам и други подобни продукти.



Няма коментари:

Публикуване на коментар